Vrácení zboží

Reklamace

Prostředkem, jak docílit maximální spokojenosti zákazníka, je kvalitní a vstřícný servis. Na veškeré dodávané zboží platí záruční doba minimálně 24 měsíců. Tato záruční doba běží ode dne převzetí zakázky.

Reklamované zboží zašlete jako doporučený balík (neposílejte na dobírku) nebo osobně po předchozí tel. domluvě na naši adresu (Kuřimská 23, 62100 Brno). Do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu a doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží prodávajícím.

V případě neoprávněné reklamace prodávající reklamaci odmítne a zboží vrátí kupujícímu na jeho náklady.

Pokud obdržíte zásilku poškozenou přepravou je třeba ji okamžitě reklamovat řidiči a zapsat poškození do přepravního listu nebo zásilku odmítnout. Pokud poškození zásilky nebylo při převzetí zřejmě, je třeba do 24hodin od převzetí zásilky zaslat reklamaci písemně na adresu ceit@ceit.cz a poškození zadokumentovat na fotografii včetně fotky přepravního obalu. Jedině tak můžeme reklamaci uplatnit u přepravní služby. Do zaslaní kompletní fotodokumentace a jejím potvrzení převzetí prodejcem není možné zásilku odeslat zpět.

 

Vrácení zboží do 14 dnů

Jste soukromá osoba, zakoupený výrobek neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí.

Za jakých podmínek můžete zboží vrátit?

  • jste fyzická osoba
  • zboží nebylo pro zákazníka speciálně upraveno (nestandardní barevná varianta dveří či jiná úprava rozvaděčů)
  • zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu, atd.)
  • zboží nesmí být poškozeno
  • poštovné, spojené se zasláním zboží zpět, hradí kupující, vrácené zboží doporučujeme při přepravě pojistit na částku odpovídající hodnotě zboží

Postup vrácení zboží:

  1. Vyplňte online formulář o odstoupení od kupní smlouvy
  2. Následně Vám potvrdíme přijetí žádosti o vrácení zboží telefonicky nebo emailem
  3. Do zásilky, která bude obsahovat kompletní vrácené zboží vložte fakturu. Zásilku je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku během přepravy, ideálně včetně obalu výrobku
  4. Odešlete na naši adresu: Ceit spol. s r.o., Kuřimská 23, 62100 Brno
  5. Váš požadavek vyřídíme zpravidla do 10 pracovních dnů od přijetí zásilky. Vrácení peněz proběhne bankovním převodem na Vámi vyplněný účet v online formuláři.