Způsob dopravy
130 Kč bez DPH |
|
130 Kč bez DPH |
|
Paletová přeprava – rozvaděče a rozměrnější zásilky Přepravné je vypočítáno automaticky v průběhu objednávky v košíku dle volumetrické váhy produktů. |
od 220 Kč bez DPH |
ZDARMA |
Pokud není možné objednávku zabalit do jednoho balíku. Budou náklady na přepravné upraveny dle skutečných nákladů a budou se zákazníkem předem konzultovány.
Zboží, které není skladem může být po dohodě se zákazníkem z důvodu rychlosti a nižším přepravním nákladům odesláno po zaplacení přímo z výroby. Při takto odeslaném zboží budou náklady na přepravu upraveny dle skutečných nákladů a budou se zákazníkem předem konzultovány.
U rozměrnějších zásilek je cena přepravy vypočtena z centrálního skladu v Brně. Pokud je zboží skladem v Pardubicích, může se cena přepravy lišit. Cena přepravného bude se zákazníkem předem konzultována.
Způsoby platby
Hotově |
ZDARMA |
Bankovním převodem |
ZDARMA |
Dobírkou |
50 Kč bez DPH |
U objednávek pod 200Kč bez DPH je účtován manipulační poplatek 40Kč bez DPH.
Osobní odběr
Zboží si můžete odebrat osobně u nás v Brně. Platba je možná pouze v hotovosti nebo okamžitým QR převodem.
Adresa:
Ceit Brno s.r.o.
Kuřimská 23
621 00 Brno
Otevírací doba 8:00 – 16:30
PPL
Balíkové zásilky o maximální hmotnosti 30 kg jsou doručovány nejčastěji do druhého pracovního dne. O přepravě a čísle zásilky je zákazník informován na emailovou adresu uvedenou v objednávce.
Výdejní místa Parcelshop: Balíkové zásilky do 10 kg je možné doručit do výdejního místa. Seznam výdejních míst.
Paletová přeprava - DHL
Rozměrnější zásilky nebo datové rozvaděče jsou přepravovány paletovou přepravou. Zásilky jsou nejčastěji doručovány do druhého dne. O přepravě a čísle zásilky je zákazník informován na emailovou adresu uvedenou v objednávce.
Při předávání zásilky vždy společně s řidičem přepravní společnosti zkontrolujte neporušenost obalu zásilky. V případě, že očekáváte příchod křehké zásilky (datový rozvaděč) i obsah zásilky. V případě jakéhokoli problému zaznamenejte závadu do přepravního listu a informujte nás o poškození zásilky. Pokud na poškození přijdete později, může vzniknout problém s reklamací. V případě, že přepravní společnost reklamaci neuzná, nemůžeme převzít za škodu odpovědnost a dobropisovat poškozené zboží.