Doprava a platba

 Způsob dopravy 

PPL

130 Kč bez DPH

PPL – výdejní místo

130 Kč bez DPH

Paletová přeprava – rozvaděče a rozměrnější zásilky

Přepravné je vypočítáno automaticky v průběhu objednávky v košíku dle volumetrické váhy produktů.

od 220 Kč bez DPH

Osobní odběr

ZDARMA

Pokud není možné objednávku zabalit do jednoho balíku. Budou náklady na přepravné upraveny dle skutečných nákladů a budou se zákazníkem předem konzultovány.

Zboží, které není skladem může být po dohodě se zákazníkem z důvodu rychlosti a nižším přepravním nákladům odesláno po zaplacení přímo z výroby. Při takto odeslaném zboží budou náklady na přepravu upraveny dle skutečných nákladů a budou se zákazníkem předem konzultovány.

U rozměrnějších zásilek je cena přepravy vypočtena z centrálního skladu v Brně. Pokud je zboží skladem v Pardubicích, může se cena přepravy lišit. Cena přepravného bude se zákazníkem předem konzultována.

 Způsoby platby

Hotově

ZDARMA

Bankovním převodem

ZDARMA

Dobírkou

50 Kč bez DPH

 U objednávek pod 200Kč bez DPH je účtován manipulační poplatek 40Kč bez DPH.

Osobní odběr

Zboží si můžete odebrat osobně u nás v Brně. Platba je možná pouze v hotovosti nebo okamžitým QR převodem.

Adresa:

Ceit Brno s.r.o.
Kuřimská 23
621 00 Brno

Otevírací doba 8:00 – 16:30

 

PPL

Balíkové zásilky o maximální hmotnosti 30 kg jsou doručovány nejčastěji do druhého pracovního dne. O přepravě a čísle zásilky je zákazník informován na emailovou adresu uvedenou v objednávce.

Výdejní místa Parcelshop: Balíkové zásilky do 10 kg je možné doručit do výdejního místa. Seznam výdejních míst.

 

Paletová přeprava - DHL

Rozměrnější zásilky nebo datové rozvaděče jsou přepravovány paletovou přepravou. Zásilky jsou nejčastěji doručovány do druhého dne. O přepravě a čísle zásilky je zákazník informován na emailovou adresu uvedenou v objednávce.

 

Při předávání zásilky vždy společně s řidičem přepravní společnosti zkontrolujte neporušenost obalu zásilky. V případě, že očekáváte příchod křehké zásilky (datový rozvaděč) i obsah zásilky. V případě jakéhokoli problému zaznamenejte závadu do přepravního listu a informujte nás o poškození zásilky. Pokud na poškození přijdete později, může vzniknout problém s reklamací. V případě, že přepravní společnost reklamaci neuzná, nemůžeme převzít za škodu odpovědnost a dobropisovat poškozené zboží.

%s ...
%s
%image %title %code %s